vrijdag 25 juni 2010

notd: wk nails.

Ik zal het gelijk maar zeggen: ik heb een hekel aan felle nagellak kleurtjes. Begrijp me niet verkeerd bij ieder ander persoon die er wel van houd vind ik het ontzettend leuk staan hoor! Maar het past gewoon niet bij mij. Qua kleren draag ik altijd al nude, qua make-up wil ik nog wel eens spelen met kleuren, maar mijn nagels hou ik liever gewoon nude. Mooie pastel tinten vind ik een stuk mooier als bijvoorbeeld knal geel. Maar ach voor deze 1x besloot ik om me er weer eens aan te wagen; felle nagellak. Daarom vandaag wk nails.

Excuses voor de short nails, wil ze weer op normale lengte maar het duurt nog even voordat dat gaat lukken. Ik had een bijtaanval gehad (ben geen echte nagelbijter) waardoor ik er 2 afgebeten had en de rest dus maar kort geknipt heb. 

Ik heb op mijn nagels: DA one stroke 003. Op de foto lijkt 'ie heel licht oranje maar in het echt is 'ie ontzettend knallend oranje, met een rode/parelmoer glans met glittertjes die in de zon oplichten. Proficiat voor de nagellak! Want hij dekt inderdaad enorm goed in maar 1 laagje. En op de foto heb ik de nagellak 2 en halve dag op en maar 1 chip. De kwaliteit is dus echt enorm goed!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten