vrijdag 25 juni 2010

notd; Rose gold



1 van mijn favoriete nagellakjes is de Avon nailwear pro in Rose gold. Grr, zo moeilijk om de echte kleur op de foto te krijgen. In het echt is de nagellak op mijn nagels veel meer roze.
               

 En echt als ik nu naar mijn nagels kijk erger ik me er dood aan, ze zijn ontzettend kort en niet mooi. Vooral mijn middel en wijs vinger groeien super langzaam en splijten ook heel snel. Ben nu bezig met een kuurtje van Sally Hansen (top merk!) dus hoop dat dat een beetje zal helpen. 


Dit is het lakje. Ik heb 'm gekregen van een tante uit Engeland. Deze nagellak bevat een fijn kwastje die zich goed uitspreid over je nagel waardoor de nagellak zich mooi verdeeld. De nagellak blijft op mijn nagels zo'n 3/4 dagen goed zitten. Het is een redelijk transparant lakje (waar ik zelf van hou) dus echte dekking zul je niet krijgen. Het mooie aan de nagellak is, vind ik zelf, de gold shimmer. Het heeft echt een hele mooie goude glans. Vooral in de zon is deze lak zo mooi! Kortom: een prachtige kleur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten