donderdag 3 juni 2010

favo producten Essence!

Natuurlijk kennen we dit budget merk allemaal wel! En net zoals ieder merk heeft Essence minder goede en juist weer hele goede producten in haar assortiment! Even in het algemeen over Essence: ik vind het een fijn, budget-proof merk, de kwaliteit-prijs verhouding is uitstekend. Over sommige producten ben ik echt niet te tevreden maar over een aantal juist weer wel, daar vandaag een logje over.

Als aller eerst vind ik de clear & matt foundation erg fijn. Ik heb een vrij vette huid en deze olievrije foundation past daar perfect bij. Verder is mijn huid ook erg gevoelig en reageer ik op heel veel foundations slecht, als gevolg; puisten, rode vlekken etc. Bij deze gelukkig niet! De dekking is voldoende en hij smeert ook erg fijn. Hij blijft gemiddeld lang zitten, maar een lange school dag overleeft 'ie net niet, jammer!
                                          .

.
Ten 2e vind ik de lipstick in sparkling angel erg fijn. Wat je hiervan moet verwachten is; een mooi glitterige lipstick met een hele creamy lichte substantie, die je lippen niet laat uitdrogen maar waardoor je wel heel vaak moet bijsmeren. Persoonlijk ben ik dol op het opnieuw stiften van mijn lippen. Mocht je hier absoluut niet van houden dan kan ik je deze lipstick niet aanraden.

In combinatie met deze lipstick gebruik ik vaak de lipliner in 01 - soft rose. Een lief roze kleurtje wat ook te combineren valt met een rozige gloss. Het potloodje is fijn om aan te brengen (lekker creamy!) is niet te donker, dus het ziet er natuurlijk uit, wat ik persoonlijk belangrijk vind bij een lipliner. En de kleur is te combineren met heel veel lipproducten.

En het wenkbrauw potloodje in de lichtste kleur (voor blondines) vind ik ook erg fijn! Hij doet gewoon wat 'ie hoort te doen. Het borsteltje dat er bij zit is alleen niet echt handig en eigenlijk compleet overbodig, ik vind het niet fijn werken. Maar goed, het potloodje zelf is prima!

Lipstick in Sparkling Angel
.
Swatches van links naar rechts: wenkbrauw potloodje, lipliner, lipstick, foundation.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten