vrijdag 28 mei 2010

Birkenstocks!

                                                                
Ondertussen kennen we ze natuurlijk allemaal; Birkenstocks! Vorig jaar waren ze het item dat je in huis moest hebben! Deze lieve slippertjes hebben hier echt al duizen bijnamen gekregen, kun je nagaan hoe ' in' ze waren. En hoewel dat zijn er nog steeds een heel aantal (& nog steeds) veel meiden zijn die deze slippies afschuwelijk vinden. En eerlijk gezegd vond ik ze vorig jaar nog vreselijk. Lomp & voor oude oma's die last van hun rug hadden. Maar hoe vaker ik ze zag hoe leuker ik ze begon te vinden! En gosh wat lopen ze lekker zeg! Ok, ik zal ze niet aantrekken naar een gala, maar voor een wandelingetje door het dorp of voor naar school zijn ze prima toch! Er zijn nu zoveel leuke kleurtjes, prints, soorten, en ook namaak modellen dat er voor ieder wel wat wils is. Ik zeg; ik hou van ze & van mij mogen ze best nog een jaartje hip zijn & zo niet ik blijf ze lekker dragen (:!

1 opmerking:

  1. Wonderful site. Plenty of useful info here.
    I'm sending it to a few pals ans also sharing in delicious. And naturally, thanks in your sweat!

    My web site :: cellulite treatment cream

    BeantwoordenVerwijderen